Ya'll can jack my dick

dig me now,
fuck me later

Imorse när jag loggade in på emocore.se så hade jag fått ett gb som såg ut såhär:
"http://emochan.org/src/1245719910465.jpg"
Vad är meningen med att posta en sådan bild på mig? Dock är det inget jag bryr mig så värst mycket om eftersom den bilden finns uppe på min deviantart och då är det ju sådant man får ta. Det som stör mig mest är att folk nickar FAGET och kommer med onödiga kommentarer. Skärpning, folk.
Det är inte första gången det kommer upp olika bilder på mig sådär, jag orkar inte lägga energi på någon som försöker få mig arg över små skitsaker. Var så goda, hata mig. Puss.

Nog om det.
Solen skiner, man känner att snart är det sommar på riktigt och jag vill bara ut och chilla i stan. Men är folk vakna? Nej. Faget goes br00tal wake-up call. Heh, not. Men en dusch blir det väl och sen får man tjata på folk tills de ger med sig.

Sommar, sommar, sommar.
Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0