Monday morning: hesitate, I can't get out of bed

So sick, so sick of being tired,
And oh so tired of being sick.


   Jag kan inte förstå varför jag helt plötsligt har börjat drömma obehagliga drömmar. Igår natt minns jag inte vad det var, men endast en liten stund efter jag somnat vaknade jag tårögd och kunde inte få luft. Inatt vaknade jag flera gånger på samma sätt och jag minns litegrann vad jag drömde. Drömmen handlade om att min mamma avskydde mig. Hon ringde mig för att säga hur värdelös jag var, att jag var ett äckligt emo.Varför dessa otroligt psykiskt nedbrytande drömmar i just dessa tider? Det är så opassande.
   Ibland blir jag rädd att jag ska göra något dumt.

   Anyways, klockan är halv åtta och jag har legat vaken i en halvtimme och mår extremt illa.   ._. Klockan åtta ska jag åka iväg och jobba och jag känner att jag måste äta något innan det, alternativt fixa mat att ta med mig.

   Igår var en fin dag för mig, jag var inte på världens bästa humör men åkte hem till Joar ändå, och han lyckades som vanligt få mig glad. Jag kan inte förstå hur en så ung människa kan vara så vis. Nu ska jag raida kylskåpet i hopp om att hitta något annat att äta än mina digestivekex.

Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0