1,2, I got a crush on you

These moments in silence are all that I need
The softness of hearing you breathe
And I know it doesn't get better than this
Funny it starts with just one little kiss


Det var längesen jag skrev något här, det är så mycket som hänt sedan dess att jag inte vet vart jag ska börja, men jag kan alltid försöka.

Jag har sedan 2 månader tillbaka haft en underbar pojke vid min sida som hjälper mig att stå och som gör att jag ständigt går runt med ett fånigt leende på läpparna. Sakta men säkert förändrar vi tillsammans mig till det bättre, vi tar små, små bebissteg men vi rör oss i alla fall framåt.

Och så har jag ju tagit studenten också och räknas nu officiellt som arbetslös. Inte lika roligt och jag kanske kommer gå om gymnasiet. Varför? Kan man ju undra, och jo det är så att jag inte hade tillräckliga betyg för att få ett slutbetyg. Så det som drar ner mig i panikens träsk mest nu är funderingarna på om jag ska plugga upp betygen och sedan köra vidare på högskola eller om jag ska gå om gymnasiet på bygglinjen och därmed även få jobb direkt efter nästa student.

Det finns nog inte mycket mer att säga än att jag ska försöka uppdatera oftare.

Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0