Glad över allt som är över men ledsen för att det inte finns kvar

Det är nåt fel på mina tankar
Men det är bara jag som vet
Men jag tror jag gjort det rätta
Fast jag gjorde det försent

   Igår
åkte jag, Emma, Carro och Daniel och badade i Billebjär. Det var första gången jag var där och även årets första dopp och det var faktiskt riktigt mysigt och vi hade hur roligt som helst. Jag kan inte säga annat än att det verkligen behövdes. Jag gick sedan hem från stationen då jag inte orkade vänta i en kvart på min buss, så det har blivit mycket promenerande denna helgen.

   Idag vaknade jag gråtandes efter att ha drömt om Felix (mitt ex). I drömmen var jag otrogen mot Joar (nuvarande pojkvän) när han var på balkongen till samma rum, och min kompis låg med någon bredvid mig. Jag sprang sedan ut ur rummet och in på toaletten och grät och alla var arga på mig p.g.a. vad jag nyss gjort. Då helt plötsligt var det Felix jag varit otrogen mot och hela min släkt var i lägenheten med oss. Det slutade med att vi kramades och sa att vi älskade varann, något vi aldrig sa till varandra under vår tid tillsammans.
   Jag blir så trött när jag drömmer sådant, jag vill bara glömma honom men varje gång jag håller på att klara det så dyker han upp i mitt liv på ett eller annat sätt. (På min födelsedag skickade han sms, på min student hälsade han genom min kusin)

   Nu ska jag försöka somna om för vädret är så tråkigt idag.

Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0