Look out your window, here comes summer

I'm alright
I'm gonna make it
Even if i gotta fake it

Gårdagen var inte alls trevlig att uppleva eftersom jag inte vill hamna i de banorna igen. Ilskan håller i sig idag och jag skäller ut folk nästan helt utan anledning.
   Dock bakade jag en kladdkaka igårkväll för att få någorlunda ordning på blodsockret. Min högsta önskan just nu är att få ordning på min krombrist så jag slipper mitt sockerberoende. Krom används för att förbränna socker i kroppen och omvandla det till energi, och därmed minskar sötsuget. Mitt största problem nu är då att jag inte äter allt för mycket av den maten som innehåller krom (bl.a. kött, fisk, potatis) och har därför blivit sockerberoende. Får jag inte i mig extrema mängder socker varje dag är det som när en rökare inte får sina dagliga cigaretter, dvs. kaos för omgivningen.  Jag jobbar dock på att minska sötsuget.

Idag tvättar och städar jag och har även vågat prova min bikini som inte satt så hemskt som jag fasat. Jag har planer på att börja springa ute på landet hos pappa, i bikini och shorts då såklart, så att jag både jobbar på allt det jag inte gillar med min kropp samtidigt som jag fixar brännan. Just nu är armarna bruna och resten sådär lagom vitt.

Det är fruktansvärt varmt ute så just nu nöjer jag mig med att sitta här framför fläkten och vänta på middag.

Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0