Och jag tror jag vet att jorden snurrar

Jag målar bilder igen
Jag målar färger starkare än nåt jag nånsin känt

   Solen håller i sig, jag börjar nästan tycka om det nu. Dock har jag ännu inte tagit årets första dopp, jag som brukar vara först ute med det :/  Men det kommer väl nån gång.

   Igår hade jag en fin dag på stan med Oscar och Cecilia. Vi köpte bananer och satte oss på gågatan och lekte med solkatter. Och så gick det förbi några söta gummibandsfjortisar (partille johnnys) och jag lyckades få en gummisnodd av en av dem <3 När jag kom hem köpte jag en påse chips (less fat, såklart) och kollade på Bob Funk, en ny film som verkligen hade kunnat vara bättre.
   När jag sedan inte kunde somna så kollade jag upp med min ekonomi och grejer och det visade sig att det är fullt möjligt att jag åker in till Stockholm efter jag har jobbat på Putte i Parken i Karlskoga. Samma dag som festivalcampingen stänger kommer Adrian hem från Göteborg och hennes mamma är inte hemma så jag kan bo hos henne. Jag blev överlycklig och nu ska jag bara tvinga mig själv att våga åka dit!

   Fredag idag, det är skönt. Fick höra igår att kattungarna som föddes hos pappa sist jag var där inte har blivit dödade, så nu har vi 5 stycken. Och idag kommer småsystrarna hem från England så vi ska fira det med middag hos pappa, det kommer bli så härligt med en helg på landet igen!
   Nu ska jag städa och duscha och allmänt tråkiga saker. På återseende!

Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0